Saturday, August 18, 2007

Hobby til besvær

Da jeg fikk tilbake bildene fra bryllupet til Aud måtte jeg gråte. Ikke fordi bildene var rørende vakre, nei, fordi de ga meg absolutt ingenting. Det var rett og slett kjedelige. Til min store glede - og fortvilelse ser jeg at min niese på 3 år er flinkere å fotografere enn meg. Den lille frekkasen gikk rundt og knipset i hele bryllupet, gjett om hun har fanget opp en del blinkskudd! Bildet av henne er tatt av en annen ung fotograf, Sol på 13 år. Flinke jenter!



Forresten, jeg skulle gjerne ha speilvendt bilde som Sol har tatt av Malene. Siden jeg selv foreløpig sverger til gamlemåten med filmrull og dermed bare kan snu negativet dersom jeg vil speilvende det så vet jeg faktisk ikke hvordan man speilvender disse nymotens greiene. Bildet ville etter min smak blitt bedre speilvendt.

5 comments:

Fire kaffe said...

Dæven! Den ungen er jo en genial fotograf! Hoho. Skål for bryllupsfotografen!

Anonymous said...

"Eig villa ta bilde av meig åg så det vart bilde av meig åg!:D"

Anonymous said...

Malene va ganske fornøyd med bildene ho hadde tatt:) bilde som Sol hadde tatt va nydelig!

Hilde said...

Kjempe flotte bilde malene!

Unknown said...

Jeg hadde ikke copyright på de bildene, men det høres ut som fotografen har gitt sitt samtykke i etterkant:)