Tuesday, February 06, 2007

Fremmedlegeme


Først spiste jeg frokost. Så sjekket jeg hvilken dag det var. Deretter ga jeg klarsignal til min venninne- jeg skal ikke nevne navn- om at ja, selvsagt er jeg med på Wolfmother konsert. Tilslutt begynte jeg å glede meg. Veldig. Det skulle jeg ikke ha gjort.

Jeg fikk nemlig tekstmelding om at "ops, jeg har glemt å hente billettene." Dette synes jeg var veldig veldig dumt. Hun fikk umiddelbart "idiot" i retur.

Historien endte fint. Etter hun påpeikte at konserten var i Grieghallen, (hvor kult er det å sitte på Wolfmother konsert?) skjønte jeg at det var like greitt. Rølpejenter som oss drømmer om å stå til knes i ølsøl, klint inntil noen kjekke Wolfmotherfans. Konserten gikk med andre ord i vasken. Noen skylder meg en bra konsert. Jeg skal ikke nevne navn.

Hva har Lipps Inc. med saken å gjøre? Forhåpentligvis ingenting. Jeg kunne bare ikke motstå. Det er fritt frem å prøve dansen foran speilet. Hvem vet, kanskje en får snøret i bånn om en prøver den på by`n? Om alt annet feiler kan jeg reklamere med Hansa partypack og Grandiosa full pakke på Rimi.

En ting til. Jeg har fått installert innbruddsalarm hos meg i dag. Ikke spør hvorfor, jeg prøvde febrilsk å unngå det, men det endte med at jeg forhandlet prisen ned fra 10000 til 8000 på huset. Sikkert en møkkapris, men det gjorde jo bare resten av gjengen enda mer tent på ideen om innbruddsalarm. Heldigvis slapp jeg å skru opp sakene selv. Til den prisen skulle det jo bare mangle. Eneste er at installøren var inne hos meg mens jeg var på jobb. Nå ligger det en rød dings på stuebordet. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre med den.

7 comments:

Anonymous said...

Steike den svei! Tenk å bli hengt ut på internetten på den måte....trudde du av alle hadde forståelse med ka som skjer med hjernen når du jobbe ca heile døgnet, heile veka i 2mnd....men niks...Eg skal faen meg huska deg, Siv, neste gang DU gløyme nåke! Takk for meg og vær så god

Siv said...

Kjære .......

Du er så søt når du er sinna...

Anonymous said...

Sukk, aldri blir eg tatt på alvor....den røde tingen på bordet ditt vil eg foreslå at du spyle ned i do og late som du aldri har sett, ikkje godt å veta ka det kan vera...kanskje et minikamera?

Anonymous said...

Den røde tingen på bordet er den du manglet da du prøvde å sette sammen sykkelen din i fjor.

Luke's Evil Father said...

There used to be a disco for teenagers where I grew up called "Funkytown". Except it wasn't funky, and it wasn't exactly a town either... The girl in the black tights was cute though, I'd share a Hanse Partypack with her anytime...

Siv said...
This comment has been removed by the author.
Siv said...

She is my favorite too, Cowboy. But I will not share any partypack with her. Hansa partypacks are for special occasions...