Sunday, February 04, 2007

Lynet slår aldri ned to ganger?

Jeg er redd. Lynet blinket til meg. Selvsagt sprang jeg hysterisk rundt i leiligheten og trakk ut alle kontakter jeg kom over før jeg prøvde å ringe ei venninne for trøst. Hun såg film og ville derfor ringe tilbake. Jeg liker ikke lynet. En gang slo det ned i vingen på flyet jeg satt i. Dette er visst veldig vanlig og lite traumatisk, men for meg var det skremmende. Jeg prøvde selvsagt å holde en kul og verdensvant maske. Den samme masken som jeg tar på meg før flyet tar av. Mens mannfolkene smugkikker på flyvertinnene fra bak avisen, gjør jeg det samme. Men i motsetning til mine mannlige medpassasjerer kikker jeg for å få med meg sikkerhetsinformasjonen. Da er jeg også litt redd.

Jeg er fremdeles redd. Sannsynligvis var lynet ferdig med jobben sin lenge før jeg begynte å skrive dette. Likevel, kan jeg være sikker? Og hva skjer når batteriet på pc'n min er flatt?

Kjenner jeg meg selv rett gir jeg faen og plugger inn kontakten igjen.

Nå føler jeg meg bedre...

8 comments:

Anonymous said...

Det slo ned i det flyet mamma satt i forrige fredag, og det gikk visst bra det også.
Vet du, det er flere og flere flyverter ombord nå, og nei, ikke alle går og vifter med lillefingeren. Se der, nå kan du glede deg til neste flytur!

Hilde said...

stakkar lita.. du sku komt til meg... eg kunne passa på deg!

Siv said...

Monika, jeg har kikket på flyverter i dag. Jeg fant dette:http://youtube.com/watch?v=Lhakmbwf1dg

Sukk. Jeg håper du har rett når det gjelder de flyvertene, jeg har ennå ikke observert fenomenet... Eneste jeg har oppdaget er at kapteinen er utenfor rekkevidde...

Hilde, kjære, jeg kan ikke gå ut når det lyner. Men takk for omtanken. Eller hva?

Anonymous said...

Hehe, "I can go up to 12 hours without getting tired".

Anonymous said...

ja,ja, da e no noko m da å fyka både m å utan lyn. ufyse! men eg likar tanken på at ein oppblåst mann må rydda opp itte meg. førøvrig drit ilynet men for guds skyld PLUGG IKKJE I PC`N

trøsteklem frå eks reisefølge som håpa me kan ut å fyka igjen......

Luke's Evil Father said...

Lighting makes life a little dangerous, and therefore also exciting, Secret Girl.

And by the way, I prefer girls over boys myself, but I've always had a thing for well built horses, so keep Your eyes open, maybe Your wish will once come true ?

Hilde said...

Hmmm.. du har rett i det.. me skulle ha bygd ein hemmlig tunnel!

Siv said...

I must say I am disappointed after reading your blog today, Cowboy. Even though we have different opinions about boys and girls, a well built horse is a good thing in my world too.

However I will get right back in the saddle (Haha) and start my own search for a hot Cowboy...