Sunday, November 23, 2008

Gleden ved å surfe

Nå var det så lenge siden jeg hadde logget inn på bloggen min at jeg ikke husket brukernavnet mitt med det samme. Da jeg endelig fant det langt langt bak blant de små grå var jeg sjeleglad for at pc'n min var så vennlig at den husket passordet mitt. Det er bra å tenke på at det kommer noe godt ut av at jeg ikke har penger til å kjøpe en ny. Ja, for en ny trenger jeg! Denne er blitt så treg at den forlengst har tatt fra meg gleden ved å surfe på internett.

Det er altså sjelden jeg er å finne på internett. Hvorfor jeg da nesten alltid er logget på MSN? Det tar så himla lang tid å sveive i gang dette maskineriet at jeg foretrekker at det til enhver tid står på. Så har jeg jo noen snarturer innom nettet, jeg kan vel ikke nekte for det.

For en tid tilbake var jeg på en sånn snartur på nettet. Jeg hadde et spesielt mål med turen min, i disse dager har jeg som oftest det. Jeg lette nemlig etter noe som en avis hadde skrive om butikken min. (Monika, hvordan bøyer en skrive? Jeg får meg ikke helt til å skrive skreve, men det er det som ligger naturlig i min dialekt og jeg tror det er det som er riktig også.) Hvor var vi? -Jo, butikken min. (Pleier å være der...) Etter å ha lett på avisens sørgelig uoppdaterte hjemmesider fant jeg ut at jeg ville google butikknavnet i et håp om at kanskje saken var nevnt på et annet nettsted. Det var den ikke. Jeg fant derimot noe annet, i begynnelsen urovekkende, men det endte bra til slutt. I allefall slik jeg ser det. Rent bortsett fra det med grønnskollingen, det synes jeg var ufortjent.

Vel, les det da vel!

3 comments:

Joachim Hollekim said...

Helt sjef, Siv!

Hilde said...

Neimen for ein overraskelse å sjå deg her!

Fra
ein av grønnskolingene på hansaparken

Anonymous said...

Det er god kundeservice, Siv!
*stolt* :)