Sunday, July 15, 2007

Et tiår. Oppsummert.

Det er 10 år siden jeg var ferdig i ungdomsskolen. Noen mente det måtte feires. Jeg var ikke blant de. Det ble likevel fest, og siden jeg ikke akkurat er kjent for å takke nei til en fest så stilte jeg opp. Det tok av. I etterkant sitter jeg igjen og reflekterer rundt det faktum at det ble dannet en tapergjeng i baren. At taperene samles i baren er vel helt naturlig i enhver gjenforeningsfest, og det faktum at jeg endte opp i den gruppen er vel ikke den største overraskelsen. Det som jeg imidlertid finner litt urovekkende er at jeg raskt ble utnevnt til leder for tapergjengen. Taperen over alle tapere. Det er ikke mye som forandrer seg på 10 år.

7 comments:

Luke's Evil Father said...

Pictures, Candy... Pretty please with sugar on top! Pictures with your make up on and your hair up pretty, giggling silly in that bar.

Joachim Hollekim said...

Høhø, jeg hoppet over ti årsjubilet fra Gymnaset...fordi jeg fryktet at det ville være for mange idioter der og for få som hang i baren.

Fire kaffe said...

Jeg henger i baren så ofte jeg kan. Dansing er for pyser.

Fire kaffe said...

Hvis du føler at jeg tvinger meg med på taperlaget ditt, så har du helt rett. Jeg prøver alltid å komme med i den kule gjengen.

Siv said...

I'm sorry, C, I do remember a camera, but it got broken, thank god. I must admit, cowboy, I like a man who knows how to ask nice- you make it very hard to say no.

M, du er alltid velkommen, din lille taper! (Første gang i ditt liv du likte a bli kalt taper?) Broder, det blir nok barhenging på mitt 10 års jubileum for gymnaset også, ikke mye mer som forandrer seg på 3 år vel?

Luke's Evil Father said...

Haha - and You haven't even seen me curl my lips like Elvis when I really want something. That curl is both threatening - and promising at the same time, Candy...

Nah - just kidding...

Anonymous said...

det jeg var ute etter, takk